ReWiA 2.0 html manual


PLOTMODE       zmiana sposobu rysowania widma

Zapis   PLOTMODE mode

Parametry

   mode
      typu Real, określa sposób rysowania wszystkich widm

   W przypadku  podania kropki  jako wartości  mode zostanie wyświetlone menu.
Zakres dopuszczalnych wartości podano poniżej.


   0 dla widm  jednowymiarowych linie,  lub punkty gdy E wynosi zero, dla widm
     dwuwymiarowych punkty  o kolorze  odpowiadającym współrzędnej  Z. Jest to
     sposób domyślny
   1 punkty. Bez względu na wartość współrzędnej E kreślone są zawsze punkty.
   2 markery o  stałej wielkości  i kolorze. Wielkość i kolor markerów ustawia
     się komendą MARKER.
   3 markery o  stałym kolorze,  lecz o  zmiennej wielkości. Długość markera w
     osi X określa współrzędna E, w osi Y współrzędna Z.
   4 markery o  stałej wielkości  i zmiennym kolorze. Kolor ustala współrzędna
     Z. Wielkość ustala komenda MARKER.
   5 markery o  zmiennej wielkości  i kolorze.  Kolor  ustala  współrzędna  Z.
     Wielkość ustala współrzędna E.
   6 linie w  trybie MEHI. Analogicznie jak sposób o numerze 0, lecz punkty są
     kreślone gdy  E <  0. Przydatne  do wyświetlania  widm IUE,  dla  których
     wszelkie śmieci  (markery, reseaux,  hot pixels, itd.) będą przedstawione
     jako punkty. Również pomiędzy rekordami (ORDERS) linie nie będą kreślone.
   7 tekst. Na pozycji punktu kreślony jest tekst odpowiadający współrzędnej E
     danego punktu
   8 tekst  z   numerem  punktu.   Na  pozycji   punktu  kreślony  jest  tekst
     odpowiadający współrzędnej E, a pod nim numer punktu.
   9 histogram. Podobny  do  trybu  0  (domyślnego).  Nie  działa  na  widmach
     dwuwymiarowych. Widmo rysowane jest zygzakami.

Jeśli  wymagane  jest  wyświetlenie  tylko  1  widma  w  jakimś  trybie  można
skorzystać z  komendy OVPLOT.  W trybach  2, 3,  4, 5 gdy współrzędae E punktu
wynosi 0 zamiast markera wyświetlany jest punkt.