ReWiA 2.0 html manual
PLOTMODE zmiana sposobu rysowania widma
Zapis PLOTMODE mode
Parametry
mode
typu Real, określa sposób rysowania wszystkich widm
W przypadku podania kropki jako wartości mode zostanie wyświetlone menu.
Zakres dopuszczalnych wartości podano poniżej.
0 dla widm jednowymiarowych linie, lub punkty gdy E wynosi zero, dla widm
dwuwymiarowych punkty o kolorze odpowiadającym współrzędnej Z. Jest to
sposób domyślny
1 punkty. Bez względu na wartość współrzędnej E kreślone są zawsze punkty.
2 markery o stałej wielkości i kolorze. Wielkość i kolor markerów ustawia
się komendą MARKER.
3 markery o stałym kolorze, lecz o zmiennej wielkości. Długość markera w
osi X określa współrzędna E, w osi Y współrzędna Z.
4 markery o stałej wielkości i zmiennym kolorze. Kolor ustala współrzędna
Z. Wielkość ustala komenda MARKER.
5 markery o zmiennej wielkości i kolorze. Kolor ustala współrzędna Z.
Wielkość ustala współrzędna E.
6 linie w trybie MEHI. Analogicznie jak sposób o numerze 0, lecz punkty są
kreślone gdy E < 0. Przydatne do wyświetlania widm IUE, dla których
wszelkie śmieci (markery, reseaux, hot pixels, itd.) będą przedstawione
jako punkty. Również pomiędzy rekordami (ORDERS) linie nie będą kreślone.
7 tekst. Na pozycji punktu kreślony jest tekst odpowiadający współrzędnej E
danego punktu
8 tekst z numerem punktu. Na pozycji punktu kreślony jest tekst
odpowiadający współrzędnej E, a pod nim numer punktu.
9 histogram. Podobny do trybu 0 (domyślnego). Nie działa na widmach
dwuwymiarowych. Widmo rysowane jest zygzakami.
Jeśli wymagane jest wyświetlenie tylko 1 widma w jakimś trybie można
skorzystać z komendy OVPLOT. W trybach 2, 3, 4, 5 gdy współrzędae E punktu
wynosi 0 zamiast markera wyświetlany jest punkt.